У статті ви дізнаєтеся, яких правил і принципів варто дотримуватися, якщо англійська вам потрібна для роботи.

Діловий стиль
Особливу увагу приділіть діловому листу, правилам та оборотам, які використовуються в бізнес-розмовах та листуванні. Ви повинні вміти безпомилково відокремлювати правила та принципи побутового спілкування та ділового.

Самопрезентація
Знайомства, співбесіди, пітчінг своїх ідей та багато інших ситуацій у діловому середовищі передбачають цю навичку. Навчіться представлятися, вигідно розповідати про себе та свої вміння, ділитися своїм досвідом англійською.

Спеціалізована лексика
Без цього, звісно, ​​нікуди. Початківцям слід спочатку вивчити загальну лексику з різних побутових тем і лише після цього приступати до вашої ділової сфери. Але якщо ви вже на рівні від Intermediate, почніть вивчення своєї професійної лексики та поступово впроваджуйте її у свою практику мови.

Загальна граматика та розмовні фрази
У будь-якому випадку не забувайте про грамотну побудову речень, граматичні обороти та стійкі вирази.

Практика ділового спілкування
Її важко досягти, поки ви ще не вживаєте англійську у своїй професійній діяльності, але все-таки можливо. Розігруйте діалоги на співбесіді, ділові переговори, вчіться аргументувати свою думку у слух та на листі. Говоріть самі з собою, якщо немає можливості говорити англійською з кимось ще.

Бізнес-іспити
Вам необов'язково їх здавати, але вони можуть дати простір вивчення мови. Наприклад, іспити від Cambridge University на різні рівні володіння мовою саме у бізнес-середовищі. Вивчіть, яка лексика, граматика та які вміння потрібні для здачі.

Щоб навчати англійську далі, переходьте на цю статтю про переговори англійською.

Немає коментарів

Авторизуйтесь, щоб додати коментар