У цій статті ви познайомитеся з лексикою англійської мови, яка буде корисною всім, хто працює у сфері продажу, маркетингу та реклами.

"Sell" перекладається як "продавати", тому "sales department" означає "відділ продажу".

Close a sale - закрити продаж.
У контексті ділової англійської так говорять про закриту угоду.

Upsell - додатковий продаж.
Стратегія, коли продавець пропонує клієнту додатковий корисний продукт чи послугу.

Cross-sell - крос-продаж.
Просування клієнту продукту, який поєднується з придбаним.

Discount – знижка.
Спосіб збільшити продаж, коли продавець пропонує клієнту зниження ціни на товар чи послугу.

Price point – цінова точка.
Ціна, за якою продавець пропонує товар чи послугу.

Target market/group – цільова аудиторія.
Група людей, яка є основною цільовою аудиторією для продукту чи послуги.

Marketing campaign – кампанія маркетингу.
План дій, який використовується для збільшення продажу та реклами продукту чи послуги.

Знання цієї лексики допоможе вам ефективніше вести діалог з клієнтами та колегами англійською мовою.

English in use


Впроваджуйте наступні англійські висловлювання у розмовну мову, щоб спілкуватися одному рівні з носіями.

Can I interest you in our новий продукт? — Чи можу я запропонувати вам нашу нову продукцію?
What's your budget for this purchase? — Чи можу я дізнатися про ваш бюджет для цієї покупки?
Чи ви ready to make a purchase today? - Ви готові зробити покупку сьогодні?
Дайте мені показати вам додаткові функції цього продукту.
Наша спеціальна боротьба продовжується, don't miss out! — Сьогодні останній день нашої акції, не проґавте цей шанс!
— Якщо ви купите більше однієї одиниці товару, я можу зробити знижку.
This is a limited time offer, act now — Пропозиція обмежена часом, дійте зараз.
Our product is the best in its class — Наш продукт вважається найкращим у своїй категорії.
— Якщо виникнуть будь-які питання, звертайтеся, я із задоволенням допоможу.
— Якщо передумаєте, звертайтесь до мене.

Переходьте на цю статтю з лексикою англійської мови для ведення бізнесу у сфері маркетингу.

Немає коментарів

Авторизуйтесь, щоб додати коментар