1. Знайомство з мовою з допомогою словника
Перед вивченням мови Като Ломб купувала товстий словник. Вона вчила транскрипцію, розглядала слова, намагаючись зрозуміти, як відрізнити прикметник від іменника, а іменник від дієслова. Вона не заучувала слова, а ніби сканувала їх.

2. Граматичні вправи та читання
Потім вона купувала підручник з граматики з вправами та ключами та кілька літературних творів. Вона виконувала вправи щодня, не порушуючи лад, у якому вони йдуть у підручнику.
При цьому вона читала літературу мовою, що вивчається.

3. Розуміння на слух
У Като не було телевізора чи інтернету, але було радіо. Вона ловила хвилю тієї країни, де говорили мовою, яку вона вивчала, і слухала живу мову. Іноді записувала один випуск новин, а потім прослуховувала його знову і знову. Вона виписувала незнайомі слова і дивилася їх значення у словнику.

4. Мовна практика
Вона хотіла вдосконалювати розмовну мову, а для цього заводила друзів-носія. Вона просила їх виправляти її помилки і говорити спочатку повільніше, потім набираючи темп.

5. Вправи на переклад
Като часто перекладала тексти з рідної мови на досліджувану, а потім просила своїх друзів перевірити її. Вона гадала, що почуте легко забувається, тому не забувала про письмові вправи.

Немає коментарів

Авторизуйтесь, щоб додати коментар