Діалог на тему: Скарга в магазині (Complaining At The Store) англійською мовою з перекладом

Англійською Українською
Shop assistant: Good afternoon sir. How may I help you? Продавець: Доброго дня, сер. Чим я можу допомогти вам?
Customer: I’m looking for a cheap electric toothbrush. Do you have any? Покупець: Я шукаю недорогу електричну щітку. Чи є у вас такі?
Shop assistant: Yes, of course. We have electronics of any price category. Come this way, please. Here is the stand with toothbrushes. Продавець: Так, звісно. У нас є електроніка будь-якої цінової категорії. Проходьте сюди, будь ласка. Ось стійка із зубними щітками.
Customer: Can you show me the one with a red handle? Покупець: Ви не могли б показати мені ту, що з червоною рукояткою?
Shop assistant: Here it is, sir. It doesn’t work yet. We need to charge the batteries. Продавець: Ось вона, сер. Вона поки що працює. Нам потрібно зарядити батареї.
Customer: Are they included in the price or they come separately? Покупець: Чи входять вони у вартість, чи їх вважають окремо?
Shop assistant: They are included in the price, sir. Продавець: Вони включені у вартість, сер.
Customer: I’ll take it. Покупець: Я візьму цей товар.
(2 days later) (2 дні по тому)
Shop assistant: Good afternoon sir. How may I help you? Продавець: Доброго дня, сер. Чим можу бути корисним?
Customer: I’d like to file a complaint. Where is the administrator of the store? Покупець: Я хотів би подати скаргу. Де адміністратор магазину?
Shop assistant: Wait here, sir. I’ll call him in minute. Продавець: Зачекайте тут, сер. Я покличу його за хвилинку.
Customer: I’m waiting. Покупець: Чекаю.
Administrator: Good afternoon, sir. My assistant told me you have a complaint. What happened? Адміністратор: Доброго дня, сер. Мій помічник сказав мені, що у вас є скарга. Що сталося?
Customer: Two days ago I bought this toothbrush at your store and now it doesn’t work. Покупець: Два дні тому я купив у вас у магазині цю зубну щітку, а тепер вона не працює.
Administrator: Have you changed the batteries? Адміністратор: Ви змінювали батарейки?
Customer: No, I haven’t. Your shop assistant said they were totally new and charged. Unfortunately, they lasted only two days. And that’s why I’d like to file a complaint. Покупець: Ні, не змінював. Ваш продавець сказав, що вони повністю нові та заряджені. На жаль, вони пропрацювали лише два дні. Тому я хочу подати скаргу.
Administrator: I’m sorry to hear that. I’m sure the problem isn’t in batteries.Perhaps the toothbrush itself was damaged. Can we offer you a new one with fully charged batteries? Адміністратор: Мені шкода це чути. Я впевнений, що проблема не в батареях. Можливо, ця зубна щітка була пошкоджена. Чи можемо запропонувати вам нову з абсолютно повною батареєю?
Customer: That would be lovely, thank you. Покупець: Було б чудово, дякую.
Administrator: If it breaks down again, I will personally address the manufacturer with a complaint about their products. Адміністратор: Якщо вона знову зламається, я особисто звернуся до виробника зі скаргою на їхню продукцію.
Customer: Thank you very much for solving my problem. Покупець: Дякую, що вирішили мою проблему.
Administrator: You’re welcome. Come and visit us anytime if you have any questions or suggestions. Адміністратор: Завжди будь ласка. Приходьте до нас у будь-який час, якщо у вас виникнуть запитання чи пропозиції.

Немає коментарів

Авторизуйтесь, щоб додати коментар