Англійською |
Українською |
Shop assistant: Good afternoon sir. How may I help you? |
Продавець: Доброго дня, сер. Чим я можу допомогти вам? |
Customer: I’m looking for a cheap electric toothbrush. Do you have any? |
Покупець: Я шукаю недорогу електричну щітку. Чи є у вас такі? |
Shop assistant: Yes, of course. We have electronics of any price category. Come this way, please. Here is the stand with toothbrushes. |
Продавець: Так, звісно. У нас є електроніка будь-якої цінової категорії. Проходьте сюди, будь ласка. Ось стійка із зубними щітками. |
Customer: Can you show me the one with a red handle? |
Покупець: Ви не могли б показати мені ту, що з червоною рукояткою? |
Shop assistant: Here it is, sir. It doesn’t work yet. We need to charge the batteries. |
Продавець: Ось вона, сер. Вона поки що працює. Нам потрібно зарядити батареї. |
Customer: Are they included in the price or they come separately? |
Покупець: Чи входять вони у вартість, чи їх вважають окремо? |
Shop assistant: They are included in the price, sir. |
Продавець: Вони включені у вартість, сер. |
Customer: I’ll take it. |
Покупець: Я візьму цей товар. |
(2 days later) |
(2 дні по тому) |
Shop assistant: Good afternoon sir. How may I help you? |
Продавець: Доброго дня, сер. Чим можу бути корисним? |
Customer: I’d like to file a complaint. Where is the administrator of the store? |
Покупець: Я хотів би подати скаргу. Де адміністратор магазину? |
Shop assistant: Wait here, sir. I’ll call him in minute. |
Продавець: Зачекайте тут, сер. Я покличу його за хвилинку. |
Customer: I’m waiting. |
Покупець: Чекаю. |
Administrator: Good afternoon, sir. My assistant told me you have a complaint. What happened? |
Адміністратор: Доброго дня, сер. Мій помічник сказав мені, що у вас є скарга. Що сталося? |
Customer: Two days ago I bought this toothbrush at your store and now it doesn’t work. |
Покупець: Два дні тому я купив у вас у магазині цю зубну щітку, а тепер вона не працює. |
Administrator: Have you changed the batteries? |
Адміністратор: Ви змінювали батарейки? |
Customer: No, I haven’t. Your shop assistant said they were totally new and charged. Unfortunately, they lasted only two days. And that’s why I’d like to file a complaint. |
Покупець: Ні, не змінював. Ваш продавець сказав, що вони повністю нові та заряджені. На жаль, вони пропрацювали лише два дні. Тому я хочу подати скаргу. |
Administrator: I’m sorry to hear that. I’m sure the problem isn’t in batteries.Perhaps the toothbrush itself was damaged. Can we offer you a new one with fully charged batteries? |
Адміністратор: Мені шкода це чути. Я впевнений, що проблема не в батареях. Можливо, ця зубна щітка була пошкоджена. Чи можемо запропонувати вам нову з абсолютно повною батареєю? |
Customer: That would be lovely, thank you. |
Покупець: Було б чудово, дякую. |
Administrator: If it breaks down again, I will personally address the manufacturer with a complaint about their products. |
Адміністратор: Якщо вона знову зламається, я особисто звернуся до виробника зі скаргою на їхню продукцію. |
Customer: Thank you very much for solving my problem. |
Покупець: Дякую, що вирішили мою проблему. |
Administrator: You’re welcome. Come and visit us anytime if you have any questions or suggestions. |
Адміністратор: Завжди будь ласка. Приходьте до нас у будь-який час, якщо у вас виникнуть запитання чи пропозиції. |