Англійською |
Українською |
Sarah: What are you going to do after the lessons today, Josh? |
Сара: Що ти збираєшся робити сьогодні після уроків, Джоше? |
Joshua: I’m going to work on a project? |
Джошуа: Я збираюся працювати над проектом? |
Sarah: What type of project? |
Сара: Якого роду проект? |
Joshua: It’s about the inventions that have changed our lives to better. It’s my homework for tomorrow. What are your plans? |
Джошуа: Він про винаходи, які змінили наше життя на краще. Це моє домашнє завдання завтра. А які у тебе плани? |
Sarah: I’m free today. I have nearly no homework for tomorrow, so I can help you with this project if you want. |
Сара: Я сьогодні вільна. У мене майже немає домашньої роботи на завтра, тож я можу тобі допомогти з твоїм проектом, якщо хочеш. |
Joshua: Yes, that would be lovely. I’ve already found some information about useful inventions. However I don’t know how to present it yet. It’s important as I’ll have to speak in front of my classmates and I want the main idea of my project to be clear. |
Джошуа: Так, це було б чудово. Я вже знайшов трохи інформації про корисні винаходи. Однак я поки що не знаю, як це уявити. Це важливо, тому що я маю виступити перед однокласниками і я хочу, щоб ідея мого проекту була зрозумілою. |
Sarah: I see. I can help you with that. Besides, I’m quite good at drawing, so I can picture the inventions you choose. |
Сара: Зрозуміло. Я можу допомогти тобі з цим. Крім того, я досить добре малюю, тому я можу зобразити винаходи, які ти вибереш. |
Joshua: It’s not neccessary. My teacher said the projects should be designed only according to modern technologies. |
Джошуа: У цьому немає потреби. Мій учитель сказав, що проекти мають бути підготовлені за допомогою сучасних технологій. |
Sarah: What do you mean by that? |
Сара: Що ти цим хочеш сказати? |
Joshua: It means no handwriting, no drwaings made by hand. Everything should be done with computer software. I’ll type the text, while you can create graphic sketches of the inventions. |
Джошуа: Я маю на увазі, що не треба писати чи малювати від руки. Все має бути зроблено за допомогою програмного забезпечення. Я надрукую текст, а ти тим часом створиш графічне зображення винаходів. |
Sarah: All right. I’m ready to proceed. Which items are you going to present? |
Сара: Домовилися. Я готова почати. Які об'єкти ти збираєшся уявити? |
Joshua: I’ve found an interesting article about women-inventors. For example, did you know that Tippex was invented by a woman? |
Джошуа: Я знайшов цікаву статтю про жінок-винахідників. Наприклад, ти знала, що коректор-штрих був винайдений жінкою? |
Sarah: No, I’ve never thought of that. Who was she? |
Сара: Ні, ніколи про це не чула. Ким вона була? |
Joshua: Bette Nesmith Graham was an ordinary secretary who was frustrated by constant error correction in documents. Each time she made typing mistakes, she had to get a new sheet of paper and start over from the beginning. That’s why she invented special white liquid to cover up the mistakes. |
Джошуа: Бетт Несміт Грем була звичайною секретаркою, якій набридло постійно виправляти помилки у документах. Щоразу, коли вона допускала друкарські помилки, їй доводилося брати новий аркуш паперу і починати все наново. Тому вона винайшла особливий білий розчин для замазування помилок. |
Sarah: That’s an interesting story. You should include it in your project. What other inventors do you want to present? |
Сара: Яка цікава історія? Тобі слід включити її до свого проекту. Яких ще винахідників ти хочеш уявити? |
Joshua: In that scientific article I’ve also read about the inventor of disposable nappies. I’m sure this invention has changed the lives of many people. If before young parents had to do lots of washing, after the 1950s Marion Donovan introduced the disposable nappies. |
Джошуа: У тій науковій статті я також прочитав про винахідницю одноразових підгузків. Я впевнений, що цей винахід змінив життя багатьох людей. Якщо раніше молодим батькам доводилося багато прати, то після 1950-х Маріон Донован представила одноразові підгузки. |
Sarah: Very useful invention in my opinion. |
Сара: На мою думку, дуже корисний винахід. |
Joshua: Yes, I agree. Another invention that has changed the lives of millions of people was introduced in 1903 by Mary Anderson. |
Джошуа: Так, я погоджуся. Інший винахід, що змінив життя мільйонів людей, був представлений в 1903 Марі Андерсон. |
Sarah: What was it? |
Сара: Що це було? |
Joshua: Widescreen wipers for the cars. Until her invention drivers couldn’t see anything during snowy or rainy weather. |
Джошуа: Склоочисники (двірники) для машин. До її винаходу водії нічого не бачили у снігову чи дощову погоду. |
Sarah: That’s amazing. Who would have thought that widescreen wipers were invented by a woman! |
Сара: Це чудово. Хто б міг подумати, що «двірники» винайшли жінка. |
Joshua: That’s nothing compared to a bullet-proof material. |
Джошуа: Це не порівняти з куленепробивним матеріалом. |
Sarah: Was it also invented by a woman? |
Сара: Він теж був винайдений жінкою? |
Joshua: Yes, it was. It’s called kevlar. This material was invented in 1966 by Stephanie Kwolek |
Джошуа: Так. Його називають кевлар. Цей матеріал був винайдений у 1966 році Стефані Кволек. |
Sarah: What are its advantages anyway? |
Сара: Які має переваги? |
Joshua: Well, it was very light, but incredibly strong material, which was later used in making bullet-proof vests. Her invention has saved thousands of lives. |
Джошуа: Ну, це дуже легкий за вагою матеріал, але неймовірно міцний, який згодом використали для створення куленепробивних жилетів. Її винахід врятував тисячі життів. |
Sarah: It has, indeed. I think you are going to present one of the best projects in the class. Your teacher will be proud. |
Сара: Напевно так і є. Я думаю, що в тебе буде одна з найкращих доповідей у класі. Вчитель буде пишатися тобою |
Joshua: Thanks, I hope so. |
Джошуа: Дякую, сподіваюся на це. |