Міжнародна торгівля найчастіше ведеться англійською і поза межами англомовних країн. Однак володіння діловою англійською може бути недостатньо для успішної угоди. Важливо знати бізнес-культуру країни, де знаходиться ваш клієнт або постачальник. У цій статті ми зробили добірку фактів із ділової культури компаній у різних країнах.

Do's — Потрібно

Пам'ятайте про неформальне спілкування Іспанії.
Спілкуйтеся з партнерами з Іспанії поза офісом для побудови довірчих взаємин у бізнесі.

Стисайте руки колегам по черзі праворуч наліво.
Заходячи в офіс або інше робоче приміщення в країнах Африки, тисніть руки співробітникам, починаючи з того, хто знаходиться праворуч.

Робіть уклін у країнах Азії.
Потиск рук в азіатських країнах — найпоширеніший спосіб вітання. При цьому варто додати уклін, щоб висловити повагу до співрозмовника.

Беріть візитку лише двома руками.
В Азії особливо цінують візитні картки, саме ритуал обміну ними. Простягайте та забирайте візитки тільки двома руками. Плюсом буде, якщо ви зробите візитку двома мовами — рідною та мовою бізнес-партнерів.

Приділяйте увагу особистим зустрічам у країнах Близького Сходу.
Зустрічі оффлайн та увага кожному з представників делегацій із близькосхідних країн додають шансу отримати бажаний результат від співпраці.

Don’ts — Не можна
rukopozhatie-s-amerikantsami
Приклад ведення бізнесу в США представлений у фільмі "Вовк з Уолл-стріт".


Не опускайте очі під час рукостискання з американськими партнерами.
Американці досить прямолінійні, коли справа стосується бізнесу. З цієї причини прямий погляд, свобода у жестах та думці вітається.

Не призначайте зустрічі після обіду в Чехії у серпні.
Влітку багато чехів їдуть на дачу в п'ятницю. Часті відпустки припадають саме на серпень, тому багато компаній не працюють у цей час.

Уникайте різких змін у планах, ідеях та проектах із німцями.
Компанії у Німеччині побудовані ідеї стабільності і послідовності переговорів. Різкі зміни можуть сильно вплинути на співпрацю.

Не порушуйте свій простір під час спілкування з азіатськими партнерами.
На відміну від американців, японці чи корейці вважають за краще уникати прямих поглядів, поплескування по спині та розмов "ніс до носа".

Не відмовляйтеся від кави у країнах Близького Сходу.
Випити каву з потенційними бізнес-партнерами на Близькому Сході також важливо для співпраці, як і провести годину за чаюванням у Китаї.

Переходьте на цю статтю, щоб познайомитися з лексикою ділової англійської для початківців.

Немає коментарів

Авторизуйтесь, щоб додати коментар