У статті ви дізнаєтесь, як підготуватися до співбесіди англійською мовою – лексика та правила поведінки в англомовній компанії.
Tell me about yourself
Або "розкажіть про себе". Говоріть упевнено і у справі, підтримуючи з ейчаром (HR – менеджер з персоналу) візуальний контакт. Важливо показати себе привітною та відкритою людиною, не використовувати закриті жести та не поглядати на телефон.
Корисні слова:
Experience – досвід
Hardworking – працьовитий
Skills – навички
Strategic thinking – стратегічне мислення
Multitasking – багатозадачність
What are your strengths?
Тут потрібно розповісти про ваші сильні сторони. Важливо розуміти, що ейчари, тим більше в американській компанії, поставляться до цього серйозно і перевірятимуть справжність ваших слів. Підкріплюйте слова конкретними доказами: як ці сильні сторони виявлялися на вашій попередній роботі, яких результатів ви змогли досягти.
Results – результати
Communication skills – комунікативні здібності
Ability - здатність, можливість
Frequent – вільний, вільне володіння
Knowledge – знання
Expectations – очікування
What are your weaknesses?
Тут, відповідно, слабкі сторони. Намагайтеся бути чесними і орієнтуйтеся на те, які навички безпосередньо потрібні у вашій потенційній роботі. При цьому пояснюйте кожен пункт, розкажіть, як ви його нейтралізуєте.
Admit – визнавати
Scrupulous – скрупульозний
Do better – робити/виконувати краще
Fix – виправити
Why should we hire you?
У цьому питанні вам потрібно розповісти, чому компанії варто найняти саме вас. Спирайтеся на характеристику вашої посади і те, що ви знаєте про цю конкретну фірму.
Загалом найголовніше правило – добре підготуватися, але залишатися собою.
Щоб вивчати англійську далі, переходьте на цю статтю з лексикою англійської мови про кар'єру.