У статті ви дізнаєтесь, як підготуватися до співбесіди англійською мовою – лексика та правила поведінки в англомовній компанії.

Tell me about yourself
Або "розкажіть про себе". Говоріть упевнено і у справі, підтримуючи з ейчаром (HR – менеджер з персоналу) візуальний контакт. Важливо показати себе привітною та відкритою людиною, не використовувати закриті жести та не поглядати на телефон.

Корисні слова:

Experience – досвід

Hardworking – працьовитий

Skills – навички

Strategic thinking – стратегічне мислення

Multitasking – багатозадачність

What are your strengths?
Тут потрібно розповісти про ваші сильні сторони. Важливо розуміти, що ейчари, тим більше в американській компанії, поставляться до цього серйозно і перевірятимуть справжність ваших слів. Підкріплюйте слова конкретними доказами: як ці сильні сторони виявлялися на вашій попередній роботі, яких результатів ви змогли досягти.

Results – результати

Communication skills – комунікативні здібності

Ability - здатність, можливість

Frequent – ​​вільний, вільне володіння

Knowledge – знання

Expectations – очікування

What are your weaknesses?
Тут, відповідно, слабкі сторони. Намагайтеся бути чесними і орієнтуйтеся на те, які навички безпосередньо потрібні у вашій потенційній роботі. При цьому пояснюйте кожен пункт, розкажіть, як ви його нейтралізуєте.

Admit – визнавати

Scrupulous – скрупульозний

Do better – робити/виконувати краще

Fix – виправити

Why should we hire you?
У цьому питанні вам потрібно розповісти, чому компанії варто найняти саме вас. Спирайтеся на характеристику вашої посади і те, що ви знаєте про цю конкретну фірму.

Загалом найголовніше правило – добре підготуватися, але залишатися собою.

Щоб вивчати англійську далі, переходьте на цю статтю з лексикою англійської мови про кар'єру.

Немає коментарів

Авторизуйтесь, щоб додати коментар