AI з англійської перекладається як "штучний інтелект". Яскравими прикладами цього технічного винаходу можна вважати голосові помічники та боти: Siri (Apple), Alexa (Amazon), Аліса (Яндекс) та ChatGPT (OpenAI). У цій статті ви дізнаєтеся про те, як цифрові інженери бачать використання та розвиток штучного інтелекту (ІІ) у найближчому майбутньому.
Підвищена автоматизація
AI (ІІ) вже використовується для автоматизації багатьох завдань, і ця тенденція, ймовірно, збережеться. Є теорія, що штучний інтелект замінить людей багатьох посадах. Це може призвести до значних змін економіки та ринку праці.
Креативність
Сучасні системи AI (ІІ) поки що не мають здатності вчитися та адаптуватися до нових ситуацій. Однак майбутній штучний інтелект може стати розумнішим і креативнішим, що дозволить йому виконувати більш складні завдання.
Інновації та персоналізація
ІІ може бути корисним під час ухвалення рішень. Це може сприяти розвитку інновацій у галузі охорони здоров'я, фінансів та політики. Також AI (ІІ) можна буде використовувати для індивідуальних рекомендацій щодо продуктів та послуг, надаючи доступ до особистих даних.
Етика
У міру того, як штучний інтелект стає все більш досконалим, етичні міркування, які необхідно враховувати, зростатимуть. До них відносяться: конфіденційність, упередженість та підзвітність.
Командна робота технологій та людей
У майбутньому штучний інтелект зможе працювати спільно з людьми та іншими системами AI (ІІ) для вирішення проблем та досягнення цілей.
Перейдіть на цю статтю, щоб познайомитися з основними термінами технічної англійської мови.